O digitálnej reklame

V pondelok 4. júna 2018 sme sa stretli s kreatívnym riaditeľom digitálnej reklamnej agentúry DIGITASK Romanom Rojom a zároveň sme sa zúčastnili jeho prednášky Digitálna reklama.
Zaujala nás myšlienka ,že začať s prácou v tejto oblasti môžeme aj s minimálnymi skúsenosťami. Stačí mať chuť a nápad. Porozprával nám o svojich začiatkoch, keď o práci s reklamnými spotmi nevedel takmer nič. Neustále však rozvíjal svoje kreatívne myslenie a prichádzal s originálnymi nápadmi.
Vysvetlil nám, že je dôležité hľadať skrytú myšlienku v príbehu a vedieť ju vizuálne prezentovať. V ukážkových videách sme si túto schopnosť mohli vyskúšať.
Už vieme, že na reklamnom spote pracuje celý tím, pričom každý jednotlivec má zadelenú úlohu a všetci navzájom spolupracujú.
Z prednášky sme si odniesli veľa zaujímavých informácií, za ktoré sme poďakovali potleskom.
Roman dal prísľub, že medzi nás príde aj budúci rok.

Zuzana Meňhertová, Soňa Krebesová, III.GMT

Kto je Roman ROJ?
– absolvent Fakulty hospodárskej informatiky na Ekonomickej univerzite v Bratislave,
– kreatívny riaditeľ digitálnej reklamnej agentúry DIGITASK
– víťaz Zlatého klinca 2018 v kategórii Digital
– zástupca slovenskej reklamy na prestížnej súťaži mladých profesionálov z reklamy YOUNG LIONS v Cannes 2018 spolu s Petrom Urbancom

Ocenenia:
2018 Digital Pie: Telekom/Easy – Sneakdata – Execution – Nominee
2017 Young Lions – 2x Silver, 1x Bronze (Film, Design, Print)
2015 Zlatý klinec: Orange – Pišta Lakatoš – Techniques: best copywriting – Bronzový klinec
2015 Zlatý klinec: Orange – Pišta Lakatoš – Media: branded content – Bronzový klinec
2015 Young Lions: Silver (Print)
2012 Zlatý klinec: InOut Studio – Lóve warez edition – interactive&online: online film/video – Zlatý klinec
2012 Zlatý klinec: InOut Studio – Lóve warez edition – Media: new media – Zlatý klinec